Mijn eigen Ronde Van Vlaanderen

23 Okt

Nadat ik door m’n vader in Gent ben afgezet zette ik koers naar Geraardsbergen, het beloofde een zeer koude dag te worden met minima van om en bij de 4 graden. Maar dat hield me niet tegen om er een schitterende wielerdag van te maken. Door gans het Pajottenland en daarbij mocht de Muur Van Geraardsbergen absoluut niet ontbreken. Na een klein akkefietje met m’n ketting ging ik vlot de Stuivenberg op en tal van andere hellingen.
Het leek wel een eeuwigheid, de weg naar Geraardsbergen maar na een 2 tal uren was ik er, daar stond hij dan, de legendarische Muur Van Geraardsbergen.
Ik twijfelde nog even maar ging er al bij al vlot over (12,5 minimale snelheid).
Na op de Muur wat te hebben gegeten zette ik koers terug richting Oostende, langs Oudenaarde om vervolgens via Tielt terug te keren. Doordat de ijzige wind nu in m’n voordeel speelde haalde ik vlot 32 km/h maar verstandig zoals ik ben heb ik me niet vol gegeven. De zon ging onder en het werd op het laatste moment een race tegen de zonsondergang, die ik uiteindelijk heb gewonnen.
Afgetakeld van de 180 zware kilometers kijk ik met voldoening terug naar mijn prestatie. Op naar de volgende!

3 Reacties to “Mijn eigen Ronde Van Vlaanderen”

  1. Fadi Hamiti oktober 23, 2011 bij 20:29 #

    Benoit zeg, je zotn!!!

  2. Kenneth Kooy oktober 24, 2011 bij 19:32 #

    Zotte shit wi dadde!!!

  3. Erik oktober 24, 2011 bij 20:50 #

    Een dikke proficiat om dit alleen te rijden !!!

Geef een reactie

